E-servis EPS za brže usluge

24.11.2023.
Novi portal „Uvid u račun“ predstavljen na „Smart eGovernment 2023“


Razvoj infrastrukture, uvođenje bespapirnog poslovanja i portala „Uvid u račun“ najznačajnija su dostignuća u oblasti informacionih tehnologija u „Elektroprivredi Srbije“ u ovoj godini, rekao je Miodrag Bogdanović, direktor Sektora za informaciono-komunikacione tehnologije, na otvaranju 18. regionalne konferencije „Smart eGovernment 2023“.

- EPS radi na razvoju e-servisa kako bi građanima pružili još bolje usluge. Novi portal „Uvid u račun“, plaćanje računa i digitalizacija ostalih procesa uvode se   da bi građani u budućnosti sve mogli da završavaju od kuće. EPS je već razvio sistem za predviđanje potrošnje električne energije korišćenjem metodologije veštačke inteligencije - rekao je Bogdanović.

Na novom portalu „Uvid u račun“ za 22 dana registrovano je 220.000 korisnika i 35.000 uplata, rekla je Jadranka Ristić, direktor Direkcije za javno snabdevanje u „Elektroprivredi Srbije“.

- Portal namenjen svim kupcima na garantovanom snabdevanju pokrenut je 1. novembra i rezultat je modernizacije i unapređenja poslovnog sistema EPS. Omogućava brz i jednostavan pristup e-računu odmah po formiranju, kao i bezbedno i brzo plaćanje bez odlaska u poštu ili banku. Plaćanje je moguće metodom IPS skeniraj ili platnim karticama. Na portalu su dostupne arhive računa i uplata iz prethodne tri godine - rekla je Ristić. - Portal će se i dalje unapređivati. Korisnici će moći da podnesu prigovor, plan je da bude dostupan i na engleskom jeziku, a radi se i na uvođenju aplikacije.

O izazovima u implementaciji portala govorila je Jelena Veličković, šef Službe za podršku, EPS Snabdevanje Kraljevo, koja je istakla da su se oni odnosili na integraciju podataka iz sistema naplate pet regionalnih područja u jedinstveni model podataka, kao i na unapređenje funkcionalnosti prethodnih regionalnih portala i automatizovani prenos podataka za dnevno ažuriranje. 

Врх