Complaints

   ​​​

Крајњи купац електричне енергије или овлашћено лице крајњег купца може поднети приговор на рачун за електричну енергију због очитавања, обрачуна, уплата, утужења, на обуставу испоруке електричне енергије, на квалитет електричне енергије, као и ради регулисања других спорних питања из Уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом – гарантовано снабдевање.

Приговором се сматра свако обраћање крајњег купца у виду рекламације, притужбе, жалбе и др, ради остваривања његових права у складу са прописима, а чији предмет је у надлежности ЕПС АД.

 

Приговор се може поднети:

 

  • Путем портала и мобилне апликације „ЕПС Увид у рачун“
  • Лично, на шалтеру ЕПС АД Београд (адреса је наведена на рачуну за електричну енергију)
  • Писаним путем – дописом (адреса је наведена на рачуну за електричну енергију)
  • Електронском поштом на адресу: reklamacije@eps.rs
  • Телефонским путем на број телефона: 0800 111 202  (бесплатан позив)

Образац за подношење приговора може се преузети овде. Приликом подношења приговора неопходно је унети све тражене податке.

 

За сваки примљени приговор, ЕПС АД подносиоцу издаје потврду о пријему, односно информацију о евиденционом броју приговора. У складу са роковима у важећим прописима, ЕПС АД формира и упућује одговор на приговор подносиоцу на начин на који је приговор поднет.

У случају техничких проблема у вези са  прикључком на систем, мерном опремом и тачношћу мерења, квалитетом испоруке електричне енергије, кваровима на мрежи и прекидима напајања, купац се може обратити директно Електродистрибуцији Србије д.о.о Београд.

 

ЕПС  АД у својству трговца који пружа услугу гарантованог снабдевања електричном енергијом као услугу од општег економског интереса, у складу са Законом о заштити потрошача, образовало је:

Комисију за решавање приговора физичких лица - крајњих купаца електричне енергије са правом на гарантовано снабдевање

Top