Contracting

НЕОПХОДНА ДОКУМЕНТА ЗА ЗАКЉУЧЕЊЕ УГОВОРА

 

А) НОВИ КУПАЦ

Власницима нових некретнина за закључење уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом за домаћинства на гарантованом снабдевању, неопходна су следећа документа:

1.     Захтев за закључење уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом – гарантовано снабдевање

2.     Документа за идентификацију

3.     Доказ о стеченом правном основу за упис права својине над објектом/доказ о стицању права коришћења објекта (купопродајни уговор/ решење о наслеђивању/уговор о поклону/уговор о закупу..)

4.     Одобрење за прикључење - документ се добија у „Електродистрибуцији Србије“;

 

Б) ПРОМЕНА КОРИСНИКА

Да би нови власник непокретности променио постојећи уговор неопходно је да достави следећа документа:

1.    Захтев за закључење уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом – гарантовано снабдевање

2.    Документа за идентификацију

3.    Доказ о стеченом правном основу за упис права својине над објектом/доказ о стицању права коришћења објекта (купопродајни уговор/ решење о наслеђивању/уговор о поклону/уговор о закупу..)

4.    Решење из катастра или лист непокретности

 

Захтев за закључење уговора са пратећом документацијом, може се поднети:

- електронским путем на адресе:

·        ugovaranje.ns@eps.rs

·        ugovaranje.bg@eps.rs

·        ugovaranje.kv@eps.rs

·        ugovaranje.ni@eps.rs

·        ugovaranje.kg@eps.rs

- лично на шалтерима ЕПС

- писаним путем на адресе​ 

 

Након обраде поднетог захтева, гарантовани снабдевач закључиће уговор са купцем. Саставни део уговора су и Општи услови снабдевања eлeктричном eнeргиjом крајњих купаца са правом на гарантовано снабдевање.

Одмах након закључења уговора о потпуном снабдевању енергијом – гарантовано снабдевање, гарантовани снабдевач обавештава о томе оператора дистрибутивног система „Електродистрибуцију Србије“.​

Top