Svi kupci „Elektroprivrede Srbije“ na
garantovanom snabdevanju uskoro će moći da dobiju informacije i upute prigovore
preko jedinstvenog kol centra, čiji početak rada se priprema, najavio je
Milorad Grčić, v. d, direktora JP EPS.
- Cilj nam je da kupcima pokažemo da
brinemo o njima i da u direktnom kontaktu saznamo šta može da se popravi da bi
čitav sistem bolje funkcionisao. Veoma nam je važno da kol centar bude uspešan
jer će se to vrlo brzo videti i u poslovnim rezultatima najveće kompanije u
Srbiji. Mere uspeha biće i smanjenje broja poziva sa prigovorima – istakao je
prvi čovek EPS-a u razgovoru sa budućim operaterima kol centra. Operateri su u
kol centar raspoređeni iz drugih delova EPS-a i trenutno se obučavaju za
početak rada na novoj dužnosti.
Grčić je rekao da EPS želi da pruži
još bolju uslugu i istakao da je najveći broj kupaca odgovoran i redovno
izmiruje obaveze što se vidi i u povećanju procenta naplate na oko 98
odsto.
- Imaćemo jedan broj za celu Srbiju.
Svaki zahtev odmah će biti evidentiran na jedinstvenom portalu i odmah
raspoređen na rešavanje, bilo da se radi o pitanju iz Babušnice ili Bačke
Palanke. Želimo da se zahtev brzo obradi, reši i da kupci u što kraćem roku
dobiju obaveštenje o ishodu - rekao je Grčić.
Da bi se to osiguralo podrška radu kol
centra biće i oko 500 zaposlenih u sistemu EPS-a u svim delovima Srbije, koji
se već bave rešavanjem zahteva korisnika. Dobrim radom kol centra štedi se i
vreme EPS-ovih kupaca jer se smanjuje potreba da lično dolaze na šaltere.
Planirano je da kol centar bude
građanima na raspolaganju svakog radnog dana od 7.00 do 19.00 časova i subotom
od 7.00 do 15.00 časova. Poziv će biti besplatan za oko 3,5 miliona EPS-ovih
korisnika iz svih delova Srbije. Broj telefona biće objavljen naknadno, kada kol
centar počne da radi.
Za kol centar je nabavljena
najmodernija oprema i opremljene su prostorije u kojima će raditi operateri. U
toku je i priprema za nadogradnju kol centra novim uslugama. Plan je da se kroz
jedinstven portal uvedu digitalni servisi i da se pokrene mobilna aplikacija za
korisnike. Čitav ovaj servis, korisničke usluge izdiže na viši nivo, efikasniji
i tehnološki napredniji.