NEOPHODNA DOKUMENTA ZA ZAKLJUČENJE UGOVORA
A) NOVI KUPAC
Vlasnicima novih nekretnina za zaključenje ugovora o potpunom snabdevanju električnom energijom za domaćinstva na garantovanom snabdevanju, neophodna su sledeća dokumenta:
1.
Zahtev za zaključenje ugovora o potpunom snabdevanju električnom energijom – garantovano snabdevanje
2. Dokumena za indentifikaciju
3. Dokaz o stečenom pravnom osnovu za upis prava svojine nad objektom/dokaz o sticanju prava korišćenja objekta (kupoprodajni ugovor/ rešenje o nasleđivanju/ugovor o poklonu/ugovor o zakupu..)
4. Odobrenje za priključenje - dokument se dobija u „Elektrodistribuciji Srbije“;
B) PROMENA KORISNIKA
Da bi novi vlasnik nepokretnosti promenio postojeći ugovor neophodno je da dostavi sledeća dokumenta:
1.
Zahtev za zaključenje ugovora o potpunom snabdevanju električnom energijom – garantovano snabdevanje
2. Dokumenta za indentifikaciju
3. Dokaz o stečenom pravnom osnovu za upis prava svojine nad objektom/dokaz o sticanju prava korišćenja objekta (kupoprodajni ugovor/ rešenje o nasleđivanju/ugovor o poklonu/ugovor o zakupu..)
4. Rešenje iz katastra ili list nepokretnosti
Zahtev za zaključenje ugovora sa pratećom dokumentacijom, može se podneti:
- elektronskim putem na adrese:
·
ugovaranje.ns@eps.rs
·
ugovaranje.bg@eps.rs
·
ugovaranje.kv@eps.rs
·
ugovaranje.ni@eps.rs
·
ugovaranje.kg@eps.rs
- lično na šalterima EPS
- pisanim putem na
adrese
Nakon obrade podnetog zahteva, garantovani snabdevač zaključiće ugovor sa kupcem. Sastavni deo ugovora su i Opšti uslovi snabdevanja električnom energijom krajnjih kupaca sa pravom na garantovano snabdevanje.
Odmah nakon zaključenja ugovora o potpunom snabdevanju energijom – garantovano snabdevanje, garantovani snabdevač obaveštava o tome operatora distributivnog sistema „Elektrodistribuciju Srbije“.