Integrisanim sistemom menadžmenta i primenom infrastrukture kvaliteta u EPS do uspešnijeg poslovanja i većeg ugleda
Jedan od
prioriteta u radu EPS-a je procesno uređenje poslovanja kompanije i usklađivanje sa zahtevima međunarodnih standarda sistema menadžmenta. Implementacija sistema menadžmenta podrazumeva i njihovo objedinjavanje i usaglašavanje
u integrisani sistem menadžmenta – IMS. Implementacijom, sertifikacijom,
održavanjem i stalnim unapređenjem sistema menadžmenta, EPS unapređuje svoju poslovnu efikasnost i efektivnost, u kontinuitetu radi na razumevanju konteksta poslovanja kompanije i
zahteva i očekivanja
korisnika i svih zainteresovanih strana kao i prepoznavanju
i smanjenju rizika a podsticanja prilika.
Integrisani sistemi menadžmenta doprinose standardizaciji procesa sa ciljem značajnih ušteda i obezbeđuju prepoznatljive koristi za EPS i okruženje. EPS je apsolutno posvećen etičnosti u poslovanju, brizi o zaštiti životne sredine, bezbednosti i zaštiti na radu, unapređenju energetske efikasnosti i bezbednosti informacija kao i društvenoj odgovornosti, upravljanju rizicima i kontinuitetu poslovanja
Prepoznata je neophodnost primene zahteva infrastrukture kvaliteta i ispunjavanja zakonskih uslova tehničke regulative, na sistemski i sistematičan način u skladu sa Zakonom o energetici i zahtevima Direktiva EU u oblasti energetike.
Takođe, važne aktivnosti predstavljaju i ujednačavanje primene zahteva infrastrukture kvaliteta u celom EPS, kao i prava i obaveze koje iz toga proističu.