Уговори

​НЕОПХОДНА ДОКУМЕНТА ЗА ЗАКЉУЧЕЊЕ УГОВОРА


А) НОВИ КУПАЦ

Власницима нових некретнина за закључење уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом за домаћинства на гарантованом снабдевању, неопходни су:

  1. Захтев за закључење уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом – гарантовано снабдевање

  2. Документа за идентификацију

  3. Доказ о стеченом правном основу за упис права својине над објектом/доказ о стицању права коришћења објекта (купопродајни уговор/ решење о наслеђивању/уговор о поклону/уговор о закупу...)

  4. Одобрење за прикључење - документ се добија у „Електродистрибуцији Србије“​

 

Б) ПРОМЕНА КОРИСНИКА

Да би нови власник непокретности променио постојећи уговор неопходно је да достави:

  1. ​​​Захтев за закључење уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом – гарантовано снабдевање

  2. Документа за идентификацију

  3. Доказ о стеченом правном основу за упис права својине над објектом/доказ о стицању права коришћења објекта (купопродајни уговор/решење о наслеђивању/уговор о поклону/уговор о закупу...)

  4. Решење из катастра или лист непокретности


Захтев за закључење уговора са пратећом документацијом, може се поднети:

- електронским путем на адресе:

- лично на шалтерима ЕПС

- писаним путем на адресе​ 


Након обраде поднетог захтева, гарантовани снабдевач закључиће уговор са купцем. Саставни део уговора су и Општи услови снабдевања eлeктричном eнeргиjом крајњих купаца са правом на гарантовано снабдевање.

Одмах након закључења уговора о потпуном снабдевању енергијом – гарантовано снабдевање, гарантовани снабдевач обавештава о томе Oператора дистрибутивног система „Електродистрибуцију Србије“.​

Top