НЕОПХОДНА ДОКУМЕНТА ЗА ЗАКЉУЧЕЊЕ УГОВОРА
А) НОВИ КУПАЦ
Власницима нових некретнина за закључење уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом за домаћинства на гарантованом снабдевању, неопходни су:
Захтев за закључење уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом – гарантовано снабдевање
Документа за идентификацију
Доказ о стеченом правном основу за упис права својине над објектом/доказ о стицању права коришћења објекта (купопродајни уговор/ решење о наслеђивању/уговор о поклону/уговор о закупу...)
Одобрење за прикључење - документ се добија у „Електродистрибуцији Србије“
Б) ПРОМЕНА КОРИСНИКА
Да би нови власник непокретности променио постојећи уговор неопходно је да достави:
Захтев за закључење уговора о потпуном снабдевању електричном енергијом – гарантовано снабдевање
Документа за идентификацију
Доказ о стеченом правном основу за упис права својине над објектом/доказ о стицању права коришћења објекта (купопродајни уговор/решење о наслеђивању/уговор о поклону/уговор о закупу...)
Решење из катастра или лист непокретности
Захтев за закључење уговора са пратећом документацијом, може се поднети:
- електронским путем на адресе:
- лично на шалтерима ЕПС
- писаним путем на адресе
Након обраде поднетог захтева, гарантовани снабдевач закључиће уговор са купцем. Саставни део уговора су и Општи услови снабдевања eлeктричном eнeргиjом крајњих купаца са правом на гарантовано снабдевање.
Одмах након закључења уговора о потпуном снабдевању енергијом – гарантовано снабдевање, гарантовани снабдевач обавештава о томе Oператора дистрибутивног система „Електродистрибуцију Србије“.