Број корисника портала и апликације „ЕПС Увид у
рачун“ расте из дана у дан и премашио је 615.000, а од 1. новембра ове године од 31. октобра 2025.
„Електропривреда Србије“ одобрава попуст од 30 динара на наредни рачун за
плаћање преко портала и апликације – рекао је Александар Бјеличић, извршни директор
за снабдевање, у Јутарњем дневнику Радио-телевизије Србије.
Бјеличић је истакао да од 1. новембра почиње сукцесиван
престанак благајничког рада у пословницама ЕПС и да је ова одлука била сасвим очекивана
јер све мање грађана, свега 13 одсто, плаћа рачуне на благајнама ЕПС, а чак 87 одсто
рачуне за електричну енергију плаћа преко портала „Увид у рачун“, пословних банака
и Поште Србије. Од 1. новембра до 1. фебруара наредне године радиће само
благајне које имају највећи број трансакција и које су у највећим градовима -
Београду, Новом Саду, Нишу, Крагујевцу и Краљеву. Сви који су радили на
благајнама сада ће бити ангажовани на побољшању услуга за купце.
- На шалтерима, као и до сада, грађани могу да
добију информације о рачунима, уговорима, да поднесу приговоре, рекламације и
да добију остале информације. Они који нису вични информационим технологијама, првенствено
старији суграђани, моћи ће да
плате рачуне, као и све своје друге рачуне, на шалтерима пошта, банака и
осталих платних институција. Банка Поштанска штедионица је понудила провизију
од 30 динара грађанима који плаћају ЕПС-ове рачуне на њиховим шалтерима, за
износе до 6.000 динара – рекао је Бјеличић.
Он је подсетио да ЕПС одобрава и попуст од пет
одсто за редовно плаћање рачуна који користи 65 одсто грађана, а сви купци могу
и да се определе за електронски рачун и остваре додатни попуст од 50 динара.
Када је реч о рекламацијама у Новом Саду, Бјеличић
је објаснио да ниједан грађанин неће бити оштећен.
- Број рекламација износи само 0,4 одсто у односу
на укупан број фактура које смо издали на нивоу Србије. У Новом Саду било је
око 5.800 рекламација. До сада је обрађено више од половине укупног броја
рекламација и више од пола било је неоправдано. Многи су већ добили кориговане
рачуне. Важно је поновити да ће свима бити одговорено на рекламацију и ниједан
купац неће бити оштећен – рекао је Бјеличић.