Све више
грађана користи апликацију и портал „Увид у рачун“, а број корисника премашио
је пола милиона. Ову услугу „Електропривреде Србије“ купци оцењују као веома
корисну, а коришћење портала је једноставно, као и процес регистрације и
пријаве.
Од
покретања портала и апликације „Увид у рачун“ сви купци на лаган и брз начин
могу да добију свој рачун, одмах по формирању и пре класичног слања путем
поште. Грађани преко апликације, односно портала, могу и да плате рачун путем
система инстант плаћања (ИПС скенирај) или платним картицама. Грађани истичу да
је уштеда времена кључна јер цела процедура траје само неколико секунди, нема
одласка у пошту или банку, чекања у реду и уписивања података на уплатницу.
Свим
корисницима на једном месту на располагању су и веома корисне информације о
потрошњи. Додатне функције портала омогућавају увид у архиву рачуна и уплата из
претходне три године, као и детаљан преглед потрошње по зонама и тарифама. Осим
рачуна и броја потрошених киловата, ту је и брз линк до практичних савета како
уштедети струју.
Истовремено,
све више је грађана који су се определили да рачун за електричну енергију
добијају искључиво електронским путем, уместо у папирној форми и тиме доприносе
очувању животне средине. Они већ од првог наредног рачуна имају право на попуст
од 50 динара.