Izgleda da pregledač nema omogućen JavaScript. Uključite JavaScript i probajte ponovo.
Povratak na početnu stranu
Ћир
Garantovano snabdevanje
(domaćinstva i mali kupci)
Šta je garantovano snabdevanje?
Uvid u račun domaćinstva
Uvid u račun mali kupci
Kako platiti račun?
Objašnjenje računa
Kalkulator potrošnje
Cene
Obustave i isključenja
Prigovori
Racionalna potrošnja
Bezbednost
Pitanja i odgovori
Komercijalno snabdevanje
Šta je komercijalno snabdevanje?
Kako postati kupac na komercijalnom snabdevanju
Pogodnosti za kupce na komercijalnom snabdevanju
Objašnjenje računa
Kategorije kupaca
Mali komercijalni kupci
Komercijalni kupci
Kupci iz javnog sektora
Pitanja i odgovori
Zelena energija
Rezervno snabdevanje
Kupac-proizvođač
Tržište
Osnovni pojmovi
Regulativa
Izveštaji
Korisni linkovi
Obnovljivi izvori energije
Nadležnost
Dokumenti
Izveštaji
Zelena energija
Kontakt
Zbirna slika
Prigovori
Почетна
Prigovori
Sadržaj stranice
Prigovor na račun/prigovor na obustavu isporuke električne energije možete podneti
elektronskim putem
, dopisom ili lično na šalteru JP EPS (adresa je navedena na računu kao „adresa za prigovore“).
U slučaju tehničkih problema vezanih za priključak na sistem, mernu opremu i tačnost merenja, kvalitet isporuke električne energije, kvar na mreži i prekid napajanja, možete se obratiti direktno Elektrodistribuciji Srbije
, tj.
lokalnoj elektrodistribuciji.
Javno preduzeće „Elektroprivreda Srbije“ Beograd, u svojstvu trgovca koji pruža uslugu garantovanog snabdevanja električnom energijom kao uslugu od opšteg ekonomskog interesa, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, obrazovalo je:
Savet za zaštitu potrošača - krajnjih kupaca električne energije
Komisiju za rešavanje prigovora fizičkih lica - krajnjih kupaca električne energije sa pravom na garantovano snabdevanje
Top